Novice

 
 
 
 

Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA (pogoji veljajo za nakupe v spletni trgovini)

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine: www.design-damjan.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina : www.design-damjan.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja ga podjetje Design Damjan d.o.o., v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine: www.design-damjan.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem.
Podjetje je registrirano za opravljanje prodaje prek interneta pri AJPES. Registracija ob nakupu ni potrebna.

Varovanje osebnih podatkov
Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca (uporabnika) in hranimo dokumentacijo o komunikaciji z njim. Osebne podatke o kupcu bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje e-novice, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatkov o kupcu v nobenem primeru ne bomo predali nepooblaščenim osebam.

Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,

• dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

• pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

• način plačila in dostave,

• časovno veljavnost ponudbe,

• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednji način plačila:

- Z gotovino ob prevzemu oz. po povzetju.
- Po predračunu.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Cene
Vse cene vsebujejo DDV. Vse cene so v EUR. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Dobavni rok
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-10 delovnih dni v ostalih primerih pa do 30 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 30 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Postopek nakupa

1. Naročilo blaga: Kupec želeni izdelek izbere, izbere velikost, barvo, če je potrebno in nato klikne gumb »dodaj v košarico«. Takoj potem, ko je bil izdelek dodan v košarico, je v košarici tudi viden. Tukaj lahko kupec izbran izdelek v primeru, da izbrani izdelek ne ustreza njegovim zahtevam, klikne na gumb »odstrani« in izdelek se bo iz košarice odstranil.
Prav tako lahko kupec nadaljuje z nakupom, s klikom na gumb »nadaljuj z nakupom«. Ko kupec izbere izdelke, ki jih želi naročiti, izpolni tabelo pod košarico s svojimi podatki in naslovom na katerega naj se izdelki pošljejo potrdi naročilo s klikom na gumb »naroči«. Od trenutka, ko kupec potrdi naročilo z gumbom »naroči« sprememba naročila prek spletne strani več ni možna.

2. Naročilo v obdelavi: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo v obdelavi. Morebitne spremembe ali preklic naročila je možno opraviti še v roku 3 (treh) ur od potrditve naročila na spletu in sicer na kontaktni e-mail naslov: izdomacegapiskra@gmail.com. Ponudnik bo kupca obvestil o odpremi blaga na e-mail naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu.

3. Blago odposlano: ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 15 dneh od prejema blaga ponudniku na e-naslov : izdomacegapiskra@gmail.com sporoči, da odstopa od pogodbe oziroma naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku/podjetju v 15 dneh po oddanem sporočilu, da odstopa od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeno, razen če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv kupec.
Kupcu bomo opravljena plačila vrnili takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na pisno sporočeni TRR kupca.

Dostava
Za dostavo vseh naročil v spletni trgovini www.design-damjan.si skrbi naš pogodbeni partner Pošta Slovenije. Naročeno blago bomo pogodbenemu partnerju za dostavo pošiljk oddali v roku treh delovnih dni. Če zaradi posebnih okoliščin to ne bo mogoče, bomo o tem kupca obvestili in se s kupcem dogovorili drugače.


Ponudnik pošlje naročniku naročeno blago preko Pošte Slovenije. Stroški dostave znašajo 3,50 €.
Za nakupe v znesku 40 € in več je poštnina brezplačna!

Ponudnik bo blago oddal pogodbenemu partnerju za dostavo pošiljk v roku 3 delovnih dni.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Naročnik blaga je vselej tudi plačnik prevoza.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova izdomacegapiskra@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam veliko prijetnih in ugodnih nakupov!

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.